nissefalk
Medlem
Naturligtvis har @Andreas Eriksson rätt här angående kundtjänst någon har gjort helt fel och lovat helt fel.
Tittade tillbaka på mina egna status challenges och vad jag förstår så hade jag 2 olika, först en i April som vad en direkt status match challenge där jag fick en upgrade direkt till Diamond in 90 dagar och under denna tiden skulle jag ha 8 stay eller 10 nätter. Jag klarade inte denna challenge så jag åkte tillbaka ner på Guld status efter 90 dagar.
Nu i Augusti så skrev jag tillbaka till dom då jag hade ett antal Hilton stays bokade och försökte med att jag var ju nära och kunde jag få en chans till och det fick jag, denna gången utan upgrade till Diamond men har nu 90 dagar på mig men då blev det ett högre target, 10 stays eller 18 nätter.
Verkar som om kundtjänst nu har blandat ihop dessa 2 olika challenges för Andreas.
Tittade tillbaka på mina egna status challenges och vad jag förstår så hade jag 2 olika, först en i April som vad en direkt status match challenge där jag fick en upgrade direkt till Diamond in 90 dagar och under denna tiden skulle jag ha 8 stay eller 10 nätter. Jag klarade inte denna challenge så jag åkte tillbaka ner på Guld status efter 90 dagar.
Nu i Augusti så skrev jag tillbaka till dom då jag hade ett antal Hilton stays bokade och försökte med att jag var ju nära och kunde jag få en chans till och det fick jag, denna gången utan upgrade till Diamond men har nu 90 dagar på mig men då blev det ett högre target, 10 stays eller 18 nätter.
Verkar som om kundtjänst nu har blandat ihop dessa 2 olika challenges för Andreas.