Senaste nytt

Linköpingstråden

NyfikenGrau

Medlem
Du har nog råd med taxi :)

2km är ju inga farligheter, det går man ju på en kvart… Med eller utan bagage ;)

Er övertygande argumentation har gjort det klart för mig att Linköpings flygplats inte behöver några förbättrade markförbindelser som flygplatsbuss och annat tjafs, allt är bra som det är, vilket inte minst syns på den fantastiska passagerarutvecklingen i Sveriges fjärde storstadsområde :p
 
Er övertygande argumentation har gjort det klart för mig att Linköpings flygplats inte behöver några förbättrade markförbindelser som flygplatsbuss och annat tjafs, allt är bra som det är, vilket inte minst syns på den fantastiska passagerarutvecklingen i Sveriges fjärde storstadsområde :p
Det är nog mest beroende på vart man bor, hur långt från flygplatsen!

Men nu har ju s+mp fått makten i stan så framtiden ser ju mörk ut...
 

Mikey1122

Medlem
Tycker inte det spelar någon roll med priority boarding när det är så lite passagerare som de flygplan som flyger från LPI. Alla kommer med ändå.
Det har varit skaplig beläggning faktiskt tycker jag och fördelen med prio boarding är att det finns plats för väskor i hyllan när du kommer till stolen.
Annars, givet att alla kommer med förstås.
 
Stora frågan nu är om SAS kommer tillbaka med en avgång mitt på dagen eller inte, när vårtidtabellen drar igång. Ser inte ut så när jag försöker boka, någon som vet mer?
 

Alf

Medlem
Det har varit skaplig beläggning faktiskt tycker jag och fördelen med prio boarding är att det finns plats för väskor i hyllan när du kommer till stolen.
Annars, givet att alla kommer med förstås.

Ur denna synpunkt håller jag med dej.

Det är förbaskat irriterat när det är fullt med väskor i hyllan. Detta beror ju på att en stor del släpar med sig hela bagagsamlingen in i kabinen när det bara ryms ett handbagage per passagerare. Man skall faktiskt kunna få plats med sitt handbagage även om man boardar sist. Det skulle vara en dedikerad plats för ett handbagage per stol så man alltid fick plats för ett hanbagage.
 
379720cb61624cc51bc7541c9d67a0c4.jpg

Nyheter från KLM!
 

Patarei

Medlem
Det har varit skaplig beläggning faktiskt tycker jag och fördelen med prio boarding är att det finns plats för väskor i hyllan när du kommer till stolen.
Annars, givet att alla kommer med förstås.

I morse var det Amsterdamsflyget överbokat, så jag blev ombokad till SAS och fick byta plan i Köpenhamn.
Kändes lite segt, men jag fick ju kompensation samt slapp vänta på eftermiddagsflyget.
 
Toppen