Senaste nytt

Ligger SAS hemsida nere?

walla

Medlem
En liten fågel viskade i mitt öra att SAS blivit hackade. Trist att det fortfarande finns idioter som sysslar med sådant.
 

Homer

Medlem
Nu är den tillbaka delvis, går att boka resor som betalas med pengar men försöker jag söka bonusresor kommer meddelandet 504 - Gateway Timeout
 

PetrelliDK

Medlem
Sas.se nede da jeg tjekkede i nat kl 03 - får stadig samme besked nu:

Det er vidst ved at være på tide at de fyrer en enkelt eller to i den afdeling for ikke at have styr på noget som helst.

UNDER MAINTENANCE
WE'RE EXPERIENCING SOME TECHNICAL ISSUES ON OUR SITE.
THANKS FOR YOUR PATIENCE. WE'LL SEE YOU LATER.

YOUR SAS TEAM

 

Biggles

Medlem
Det som fungerar är de äldre delarna dvs classic.sas.se i övrigt ganska kaos. Amex voucher fungerar ej o de har tidigare haft stormproblem då de ej kunnat hantera de två vouchers jag fått per år. Mycket inkompetent och dåligt. Den nya designen var mkt rörig från start o helt utan användarinput tydligen. Nu är det tekniken också och jag undrar om det är samma franska sopor i botten som de köpte för ca 5 år sedan det också blev stora problem.
 

Von Wiffen

Medlem
Det som fungerar är de äldre delarna dvs classic.sas.se i övrigt ganska kaos. Amex voucher fungerar ej o de har tidigare haft stormproblem då de ej kunnat hantera de två vouchers jag fått per år. Mycket inkompetent och dåligt. Den nya designen var mkt rörig från start o helt utan användarinput tydligen. Nu är det tekniken också och jag undrar om det är samma franska sopor i botten som de köpte för ca 5 år sedan det också blev stora problem.
Är det någon som vet om efter registrering av poäng för flyg ligger nere? Har två flyg där jag får felmeddelandet "ogiltigt flygnummer". Det är ett Lufthansa och ett Air New Zealand.
 
Toppen