Ligger SAS hemsida nere?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av osterberg, 8 September 2014.

1. osterberg

osterberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara för mig sidan ligger nere? Typiskt när man ska boka biljetter... Kan man ringa in och boka utan att betala telefonbokningsavgift?

2. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma problem för mig, har försökt komma in och boka de senaste 40 minuterna utan framgång. "Server overload..."

3. Christian R

Christian R DYKWIA

Det kunne godt se sådan ud....
    Skærmbillede 2014-09-08 kl. 13.59.52.png

4. SAS404

SAS404 Medlem

Går inte att ändra plats eller något i appen heller :(

5. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi får väl hoppas att det beror på att jättemånga vill boka biljetter nu :)

Peter Hagander gillar detta.
  6. Peter Hagander

Peter Hagander Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den har varit så i några timmar, samma problem på flysas.com och div andra (dk/no osv). Skall man bara söka så funkar ju ITA Matrix eller godtycklig sökmotor, men för å boka blir det jobbigare.

7. Aurora

Aurora Medlem

Hvis man MÅ booke billetter er 99,99% av billettene til SAS til salgs på Flybilletter til Norge og resten av verden - fly med Widerøe til samme pris. Ser ut til at det går helt fint å søke der, har naturlig nok ikke forsøkt å booke noe da :p

Funfact, jeg kjøper aldri mine billetter på sas.no, jeg kjøper kun på wf.no .... :)

8. Hoppsan, jag sitter och slår på F5 och hoppas att de nya långlinjerna annonseras idag... :oops:

9. Coco

Coco Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade ju varit en fördel att komma in då jag behöver göra en bokning till CHP i kväll. Blir kanske att boka med ett annat bolag nu.

10. Aurora

Aurora Medlem

Jeg gjentar meg selv, leser ikke folk hva man skriver? :) Flybilletter til Norge og resten av verden - fly med Widerøe - der kan du (antakeligvis) booka SAS-billetter helt normalt.

Christian R och Jensik gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!