Ligger biljettsökningen på united.com nere?

Diskussion i 'Star Alliance' startad av olo, 21 Januari 2016.

  1. olo

    olo Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har försökte boka lite biljetter med United, och efter ett par sökningar när jag var redo att boka så slutade det att fungera.
    Nu får jag endast felmeddelandet:
    Jag har provat både multi-city och round trip samt byte av webbläsare - men söker och sen kommer felmeddelandet.

    Någon som känner igen sig?
     
  2. Jonas C

    Jonas C Medlem

    Ort:
    Västerås
    Land:
    Sverige Sverige
    Får upp samma felmeddelande när jag gör flera sökningar.
     
  3. olo

    olo Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Så du menar att det går bra först, men sedan lägger det av?
     
  4. Jonas C

    Jonas C Medlem

    Ort:
    Västerås
    Land:
    Sverige Sverige
    När jag söker bonusresor så kommer felmeddelandet ibland upp när jag klickar på kalendern efter andra datum. Lösningen är att skriva in det nya datumet i "edit search". Om problemet kvarstår så brukar jag annars vänta ett tag innan jag börjar söka igen.
     
  5. olo

    olo Medlem

    Ort:
    GOT
    Land:
    Sverige Sverige
    Tack! Hoppas väl att biljetterna finns kvar imorgon bitti...
     
  6. Homer

    Homer Medlem

    jag försökte logga in på kontot för halvtimme sedan, gick inte.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×