Senaste nytt

Lifetime Hilton Diamond

agehall

Medlem
Konstiga krav tycker jag. 1000 nätter i sig tycker jag hade räckt. Om man gör färre än 60 nätter per år och får ihop 1000 betalda nätter så är man nog värd ett lifetime diamond-kort tycker jag.
 

FF#1

Medlem
Konstiga krav tycker jag. 1000 nätter i sig tycker jag hade räckt. Om man gör färre än 60 nätter per år och får ihop 1000 betalda nätter så är man nog värd ett lifetime diamond-kort tycker jag.

Ja det var väldig svårt, det är nog inte så många som uppfyller det kravet. Är vi ens någon här?
 

Senator

Moderator
10 år kommer jag ha efter i år, eller så har jag redan det... nej, jag tror jag behöver ut detta år..

Men 1 000 nätter! Hallå! Det har jag nog inte alls... Svårt att tro att jag har över 700...
 

agehall

Medlem
Man kan tydligen be diamond desk göra ett life-time-utdrag. Det tar ett tag men man får tydligen mer eller mindre komplett historik.
 

Senator

Moderator
Då har jag fått svar från Hilton. Chockad är ordet.. inte i närheten på nätter, men snart i mål på statusår...

Dear Mr. Senator,

This email is to confirm that you have recorded 9.1 years of Diamond status and 483 paid nights towards Lifetime Diamond status.

Please let us know if you have any further questions or concerns.

Kindest regards,

Nancy


Så efter ca. $135 000 på Hilton under snart 10 år är jag halvvägs.. Surt...
 
Last edited:

agehall

Medlem
Mhm, man kan ju säga att kraven är minst sagt höga.

Jag brukar ju inte vara den som förespråkar låga krav, men just med hotellprogram kan det bli absurda krav eftersom boendet måste pågå under väldigt lång tid - det är ju svårt att ha mer än ~365 nätter/stays per år tex.
 
Toppen