Lifemiles inrikes Sverige

Diskussion i 'Star Alliance' startad av PILOTEN, 18 Maj 2016.

1. PILOTEN

PILOTEN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag får inte upp några platser när jag söker lifemiles award från Luleå ut i världen, men hittar platser om jag söker från Arlanda på samma datum. Finns det någon begränsning gällande inrikes transfer som blockar tillgängligheten?

I det här fallet med Turkish och jag vet att det finns LLA ARN i samma bokningsklass (C).

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tror inte det finns några begränsningar för att boka inrikesflyg, men det kan ju hända att det är fel i deras bokningsdialog så att dessa platser inte dyker upp.

Sedan bokas awards inte i C vad jag vet, så om det är tillgång i bokningsklass C du kikat efter är du lite fel ute.

3. PILOTEN

PILOTEN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok ska prova ringa dem och hoppas de hittar därifrån. Jag sökte på business inte C så bokningsklassen borde inte vara problemet.

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, då borde det inte vara problemet. Det är dock viktigt att skilja på bokningsklass och kabinklass. Det är två väldigt olika saker.

olo gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!