Senaste nytt

LifeMiles 100% Transfer bonus (t o m 2015-JUL-22)

Stefan62

Medlem
Ny transferbonus Página sin título February 9th and 23rd, 2016(between 00.00-12.00 GMT -5, Colombia), as the last date of transfer.
  • Transfer fee for each block of 1,000 LifeMiles: USD $17.70* including taxes for each country**.

Hmmm...

Räknar jag fel om jag får det till ca 8 öre per "Lifemile"?

Är inte det isåfall ett ganska bra pris - vill minnas att USDM-miles gick för ungefär samma pris vid deras bästa kampanj-erbjudanden.
 

Swisser

Medlem
Du har ju redan fått priset som är USD 17.70 per 1,000 LifeMiles. Du måste också ta hänsyn till att de miles du transferar inte är gratis, för du har ju antagligen köpt in dem för ett pris kring USD 15 per 1k miles, om du har köpt dem vid LifeMiles buy promotions, annars blir det ännu dyrare. Så kostnade per miles blir vad du har köpt in dem för plus transferkostnaden som är USD 17.70 per 1k miles.
 

Dr. Miles

Expert
Du har ju redan fått priset som är USD 17.70 per 1,000 LifeMiles. Du måste också ta hänsyn till att de miles du transferar inte är gratis, för du har ju antagligen köpt in dem för ett pris kring USD 15 per 1k miles, om du har köpt dem vid LifeMiles buy promotions, annars blir det ännu dyrare. Så kostnade per miles blir vad du har köpt in dem för plus transferkostnaden som är USD 17.70 per 1k miles.
Vilket får mig att tänka på hotellkassörskan i Guangdong, Kina.
När hon räknade antal nätter jag bodde räknade hon från dag 1 (check-in datum) så notan blev en natt extra.
Jag förklarade för henne att man inte räknar in första dagen när man räknar nätter men det tog ganska lång tid för henne att förstå.
 

Stefan62

Medlem
Tack för klarlägganden - jag borde ju självklart tänkt på att det var "köpta" poäng...jaja, då var det inte så bra...
 
Toppen