LifeMiles 100% Transfer bonus (t o m 2015-JUL-22)

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Dr. Miles, 8 Juli 2015.

1. Lifemiles.com kör 100% transfer bonus miles kampanj fram till 2015-JUL-22.
    Screenshot20150708_04.png

Fr o m idag 8:e juli till 22:a juli får den som tar emot miles dubbla miles när man överför miles till andras konto.
    15 USD per 1.000 miles man för över. Maximalt kan man föra över 75.000 miles (och mottagaren får 150.000 miles).

Need more LifeMiles

2. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    75000 miles kostar med andra ord $1125, om jag förstår det rätt. Tyvärr är dollarkursen för hög för att jag ska nappa på detta.

3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har nappat till viss del, hade 25k miles på en bulvans konto som jag passade på att flytta tillbaka till mitt konto, men som andra säger, dollarkursen avskräcker och det är svårare (ej omöjligt) att hitta bra värde i bokningarna med LM.

4. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Resonerar jag fel när jag tänker att det är bra att ha Lifemiles för oförutsedda/oplanerade resor - även om de blir ganska dyra?

5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De räddade @Martin Björnström hem från Singapore förra året, så svaret på den frågan är nog Ja.

6. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Absolut inte, men har ju redan 200k miles så jag behöver inte tanka mer... Har man lite miles och samtidigt kanske är i behov att skapa spend på kreditkortet så kan det vara bra affär ändå.

Stefan62 gillar detta.
  7. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det rätt uppfattat att man kan göra som på gamla USDM-tiden så att jag gör transfer och mottagaren kan göra transfer tillbaka?

Någon som nappat på kampanjen än?

8. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det kan man men har tyvärr bara 5000 kvar efter bränt mina flesta Lifemiles

Christian R och jumbooze gillar detta.
  9. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ny transferbonus Página sin título February 9th and 23rd, 2016(between 00.00-12.00 GMT -5, Colombia), as the last date of transfer.
    • Transfer fee for each block of 1,000 LifeMiles: USD $17.70* including taxes for each country**.

10. Swisser

Swisser Medlem

Ganska ointressant och dyrt!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!