LGA (La Guardia) United First Class, Star Alliance Gold, inrikes - vilken lounge?

Diskussion i 'Lounger' startad av Ikaros, 12 Mars 2013.

1. Ikaros

Ikaros Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej! Om man flyger inrikes med United i First Class och är *A Gold, vilken lounge (on någon) är att rekommendera? Tacksam för tips då jag aldrig besökt den flygplatsen och att dömna av det jag hittade på nätet verkade det inte vara nåt speciellt att hänga i julgranen.

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den första bästa du hittar. Amerikanska inrikeslounger är ungefär lika dåliga allihop, oavsett flygplats.

edit: Ska tillägga att det faktum att du flyger F spelar ingen roll. Det är *G (så länge det inte är UAMP eller USDM) som gör att du kommer in, oavsett hur du reser.

3. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ligger inte Uniteds lounge innan security? Så skulle säga att US Airways-loungen borde vara smartast. Var länge sedan jag var där dock.

4. Ikaros, det här är en fråga som man ganska enkelt kan ta reda på United.com :p Jag skämtar bara med dig, men faktisk är United.com ganska innehållsrik och enkel att navigera.

New York, NY (LGA - LaGuardia)
    United Club Concourse C, outside corridor behind Ticket Counter
    Monday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
    Tuesday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
    Wednesday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
    Thursday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
    Friday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
    Saturday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
    Sunday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
    Conference Room
    Wine Service

https://www.united.com/web/en-US/content/travel/airport/lounge/locations/default.aspx

Star Alliance hemsida är också bra för detta:
    Browse and find airport lounges - Star Alliance

Jag blir lite osäker på om detta är den f.d. United eller Continental loungen. Jag hoppas det är United då den f.d. CO låg innan säkerheten och var rätt trött :) US Airways har också en ganska stor lounge du kan använda.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!