Senaste nytt

Letar Mileage-run som ger17 825 EB-poäng innan 31/3

bnr

Medlem
Ger nytt försök på detta. Jag siktar att åka v9 och vara borta en vecka alt bara några dagar. Gärna varmt och långt bort och försöker således få in alla poäng på En gång. Optiontown är nog ett måste. Vad kan Miami tänkas ge?
SAS börjar inte flyga till Miami förrän i september. Med partners kan du inte tillämpa OT och det blir lätt dyrt om du ska flyga t.ex. *A-partners med vettig intjäning.
När SAS börjar flyga till Miami så ger destinationen lika mycket som HKG/LAX/SFO/PVG/NRT
SAS points charts - SAS

@nota bene har ett rätt bra förslag.

Annars kan du "gambla lite" och köra 3 t/r inom Europa via CPH i OT-Plus som ger väldigt hög intjäning.
1250 poäng per segment för EBG/EBD inom Norden/Baltikum
2500 poäng per segment för EBG/EBD inom Europa
 

Dr. Miles

Expert
Ger nytt försök på detta. Jag siktar att åka v9 och vara borta en vecka alt bara några dagar. Gärna varmt och långt bort och försöker således få in alla poäng på En gång. Optiontown är nog ett måste. Vad kan Miami tänkas ge?
Om intjäning av baspoäng är viktigt, räkna inte med OptionTown i kalkylen. Det är inte säkert att ditt bud går genom.
 

Glenn E

Medlem
Det är bra pris på ARN - GOT i PLUS nu.
Tur och retur för 1200 kronor. Avbokningsbart och snabbt.
Enkel resa ger 945 baspoäng som GULD/DIAMANT.

Till MMX är det lite billigare. 1182 kronor.
Fast där finns ju ingen bra Lounge.
 
Last edited:

Silverfux

Medlem
Jag tog 2x resor i go till HKG kostar strax under 5000 k st. Ger 11250 poäng per resa. Annars kan du köra 1 resa till HKG i plus ca 9000kr och ger 15k poäng och en valfri europaresa i plus.
 
@DHXSTHLM redan gjort det tyvärr. Hongkong låter attraktivt. Jag skulle kunna ta den i plus och OT. Får jag inte OT köper jag en till resa sen. Helst hade jag nog åkt till varmare ställen i USA om det gått
 
SAS börjar inte flyga till Miami förrän i september. Med partners kan du inte tillämpa OT och det blir lätt dyrt om du ska flyga t.ex. *A-partners med vettig intjäning.
När SAS börjar flyga till Miami så ger destinationen lika mycket som HKG/LAX/SFO/PVG/NRT
SAS points charts - SAS

@nota bene har ett rätt bra förslag.

Annars kan du "gambla lite" och köra 3 t/r inom Europa via CPH i OT-Plus som ger väldigt hög intjäning.
1250 poäng per segment för EBG/EBD inom Norden/Baltikum
2500 poäng per segment för EBG/EBD inom Europa

Kan man inte teckna OT sträckan som SAS flyger?

Jag hittade följande rutt i Premium Economy som var vettig
37030-eb2edb2cf3cf56f9320d5c6136b5b118.jpg
 

Attachments

  • Skärmavbild 2016-01-18 kl. 21.42.45.png
    Skärmavbild 2016-01-18 kl. 21.42.45.png
    198,4 KB · Visningar: 158
Toppen