Senaste nytt

Letar flygbiljett Stockholm-Bangkok

mads

Ny medlem
Hej! Försöker boka flygbiljett Stockholm-Bangkok (datum 2-18 januari ungefär) men de billiga biljetterna försvinner framför näsan på mig. Någon som har tips på var jag kan finna några bra biljetter? Helst med 100% Eurobonus :)
 

Jacob

Medlem
Att åka dagen efter nyårsdagen innebär nog nästan med automatik högre priser. Det är många som ska hem efter att ha firat nyår med nära och kära på annan ort och då går priserna upp.

Du kan inte skjuta på resan någon vecka?
 

johannesa

Medlem
Swiss har billiga biljetter. Osäker på EB-intjäningen dock. Verkar vara S och L-klass, men 5 600 per skalle t/r är inte illa. Några hundralappar till för W-klass. Annars är QR:s deal med drygt 14 000 per person i business verkligen inte illa. Ingen EB-intjäning förstås men en helt annan servicenivå. Om man kan stå ut med 8 timmars layover på hemvägen...
 

johannesa

Medlem
skumt med spökbiljetter... Men Qatar-dealen är ändå snäppet vassare - om man nu kan skaka fram pengarna. Annars är mitt tips Turkish som har biljetter kring 8 000.
 
Qatar Airways dealen är grym om det finns tillgänglighet. Det är lite dyrare men upplevelsen är ju så mycket bättre. Och Mads kanske kan tänka sig någon dag eller två i Doha för lite R&R ?
 
Toppen