Letar flygbiljett Stockholm-Bangkok

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av mads, 28 November 2011.

1. mads

mads Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej! Försöker boka flygbiljett Stockholm-Bangkok (datum 2-18 januari ungefär) men de billiga biljetterna försvinner framför näsan på mig. Någon som har tips på var jag kan finna några bra biljetter? Helst med 100% Eurobonus :)

2. Jacob

Jacob Medlem

Att åka dagen efter nyårsdagen innebär nog nästan med automatik högre priser. Det är många som ska hem efter att ha firat nyår med nära och kära på annan ort och då går priserna upp.

Du kan inte skjuta på resan någon vecka?

3. Swiss har billiga biljetter. Osäker på EuroBonus-intjäningen dock. Verkar vara S och L-klass, men 5 600 per skalle t/r är inte illa. Några hundralappar till för W-klass. Annars är Qatar Airways:s deal med drygt 14 000 per person i business verkligen inte illa. Ingen EuroBonus-intjäning förstås men en helt annan servicenivå. Om man kan stå ut med 8 timmars layover på hemvägen...

4. Jag har kollat den. Det går inte boka.
    Det är en av de SWISS phantom biljetterna.

5. skumt med spökbiljetter... Men Qatar-dealen är ändå snäppet vassare - om man nu kan skaka fram pengarna. Annars är mitt tips Turkish som har biljetter kring 8 000.

6. Qatar Airways dealen är grym om det finns tillgänglighet. Det är lite dyrare men upplevelsen är ju så mycket bättre. Och Mads kanske kan tänka sig någon dag eller två i Doha för lite R&R ?

7. Finns tillgänglighet via www.qatarairways.com för tio minuter sen. Skynda fynda!

(Själv har jag bokat SAS i Z-klass och surar över att Qatar-dealen inte fanns när jag gjorde min bokning)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!