Senaste nytt

Letar bilder Avianca A330 med 1-2-1 config

Moco

Medlem
Bokade precis LHR-BOG-SCL t&r och nu är det långa hoppet mellan LHR och BOG med deras 787-8. Ett klart lyft jämfört med gamla A330. Segt bara att BOG-SCL på knappt 6 timmar bli i en A319.

Deras A319 är inte några Europeiska LCC-versioner. Full service, AVOD, kudde & filt etc. Kolla i BOG om du kan uppgradera annars, funkar ofta bra.
Har aldrig haft några dåliga flygningar med dem ombord på deras A319s. Avianca är ett underskattat bolag, om du frågar mig. Jag har enbart positivt att säga om dem.
 
Deras A319 är inte några Europeiska LCC-versioner. Full service, AVOD, kudde & filt etc. Kolla i BOG om du kan uppgradera annars, funkar ofta bra.
Har aldrig haft några dåliga flygningar med dem ombord på deras A319s. Avianca är ett underskattat bolag, om du frågar mig. Jag har enbart positivt att säga om dem.
+1!
 

Molle

Medlem
Tusen tack för svar! Men som framgår av min post från tidigare i år så flög jag i Januari en hel del Avianca i mindre plan när jag Eurobonus-kuskade sydamerika. Håller med om att planen är trevliga och business class är väldigt mycket bättre än motsvarande i Europa. Men eftersom jag flyger business hade det kanske varit snäppet bättre att få ett wide-body-plan på den sista sextimmarsflighten. Men jag kommer garanterat överleva deras A319 också :) Det hade jag så klart gjort även på typ Ryan #ilandsproblem

Håller med om att Avianca är ett trevligt flygbolag. Just på flighterna mellan bogota och london hade vi dock oturen att ha lite småotrevlig CC. Inom sydamerika var de dock alltid fantastiska.
 
Toppen