Leta poängresa "generellt"?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Volatyle, 1 Juli 2016.

1. Volatyle

Volatyle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Sitter här och deppar ihop fullständigt i detta skitväder och har lyckligtvis en god stek poäng innestående så jag tänkte kika lite på att ta mig söderut med familjen (sambi och 1 barn) och köpa resan för poäng.

Sökte lite spontant på Göteborg<->Malaga (utgår förresten från gbg) och Göteborg-Aten på SAS hemsida men det fanns inga riktigt bra dagar. Även provat Göteborg-Aten och där fanns men SAS tar ju 10h på sig att ta sig dit...

Finns det någon lämplig metod när jag inte är så noga med slutdestinationen att söka på bra bonusresor? Som sagt, utgångspunkt gbg och sedan vill jag väl hamna någonstans i södra europa förutom möjligen Turkiet.

Input/tips tas emot med öppen famn...

EDIT: Tänker att det finns vissa destinationer med god tillgång för SAS-specifik eurobonusresa.

Vol

2. Volatyle

Volatyle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Omformulerar frågan;

Om man på kort varsel vill röra sig söderut från GBG, oavsett om det är för poäng/pengar - vart ska man titta och med vilket bolag?

3. Utan att verka bittsk men du får nog använda mallen och specificera om du vill ha bra svar från dom rutinerade här på forat

Volatyle gillar detta.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    GOTATH, Cristoffer Cedergren och Volatyle gillar detta.
  5. Aurora

Aurora Medlem

Er det ikke bare å bruke kalenderen på eurobonussøk? Ikke så mange destinasjoner å velge mellom :)

Ellers er google flights et kjekt hjelpemiddel! Skriv inn "Gøteborg" og alle destinasjonene du leter etter, så får du priser...

6. Designator

Designator Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!