Leaders Club access level

Diskussion i 'Övriga hotellkedjor' startad av Rustscheff, 7 Oktober 2011.

1. Rustscheff

Rustscheff Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett Leaders Club kort är bra att ha om man bor på Leading hotels of the world eftersom det ger en uppgraderad rumskategori gratis och nu blir kortet ert om ni köper det för 10 000 American Express rewards points. MYCKET bättre affär än att flytta 1000 poäng till Eurobonus...Gäller t o m 31/12.

2. 149@telia.com

149@telia.com Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var såg du erbjudandet? Kan inte hitta det på Rewards hemsida.

3. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Låter intressant ! Har någon lite mer info ?

4. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Last edited: 8 Oktober 2011
  5. 149@telia.com

149@telia.com Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som jag förstår så går det inte med AMEX från Sverige.
    Är det någon som har någon idé?

6. Morgan

Morgan Medlem

Någon som har koll på om det finns någon sign up-kampanj för att få något mer för de $150 man betalar?

Tänker jag fel eller är det vettigt att gå med om man ska bo 2 personer 5 nätter = 10 gratis frukost för $150?

Den kampanj jag hittat är denna, som dock inte hjälper mig något vidare då jag aldrig flugit Singapore Airlines...
    The Leading Hotels of the World (Leaders Club Access)

7. 149@telia.com

149@telia.com Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Leading hotels of the world har ett litet mingel på Grand Hotell, Stockholm,
    den 12 oktober. Medlemskap och anmälan krävs.

8. CPHDANE

CPHDANE Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Amex tilbudet gælder også i 2014. 3 nætter for 2 nætters pris. Dog kun på udvalgte hoteller..

AMEX OFFER 2014:

3 for 2 : Leading Offers : Leading Hotels of the World

Receive a complimentary third night when you book and pay for a two-night consecutive stay with any American Express® Card by 12/31/14. The nightly rate is pre-discounted 33% off the daily rate. The offer is subject to availability. Terms and conditions may vary by participating property. Blackout dates may apply.

American Express

Terms and Conditions:
    • Offer valid when you book the Leading Extra Nights 3 for 2 offer and pay with any American Express Credit or Charge Card
    • One offer per Card Member
    • Not valid on previous stays or bookings
    • Offer valid on a two-night consecutive stay
    • Offer is not redeemable for cash
    • Offer valid at participating hotels only
    • Subject to tax/service charge
    • Fulfillment of the offer is the sole responsibility of the participating American Express merchant

Leaders Club vs. Unlimited

http://http://www.lhw.com/leaders-club/membership

Leaders Club opgraderinger har altid fungeret for mig selvom jeg IKKE er unlimited member. I sidste weekend Deluxe Room til Junior Suite på Hotel Raphael i Paris. Har også oplevet at en kollega uden membership blev opgraderet, da jeg bookede 2 rooms igennem LHW's hjemmeside.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!