Senaste nytt

Le Club Accorhotels Private Sale för Platinum Members (upp till 50% off)

Om jag har förstått det hela rätt så är frukost ingen Platinumförmån men det är däremot loungeaccess. Bokar du ett hotell med lounge så får du automatiskt frukost eftersom loungerna serverar frukost.

När jag var i Bangkok förra veckan så fick man välja om man ville äta frukosten i loungen eller i den vanliga frukostrestaurangen.
 

Johan_G

Medlem
Om jag har förstått det hela rätt så är frukost ingen Platinumförmån men det är däremot loungeaccess. Bokar du ett hotell med lounge så får du automatiskt frukost eftersom loungerna serverar frukost.

När jag var i Bangkok förra veckan så fick man välja om man ville äta frukosten i loungen eller i den vanliga frukostrestaurangen.

Precis vad jag tänkte när jag bokade Sofitel Hyland, är det någon här som vet om jag kan ta med min bättre hälft in i loungen på mitt platinum eller om jag måste trolla till ett kort åt henne också?
 

jannewa

Medlem
Perfekt! 4 nätter bokat på Mercure Guarulhos, men där har man väl inga förmåner som platinum?
Kollade på Pullmans, men där fanns ingen lounge så dubbla priset kändes inte prisvärt. :)
 
Toppen