Senaste nytt

LAN:s Boeing 787 Business Class+ Economy

Dr. Miles

Expert
Hrmm får kanske titta lite närmre på det.

Har alltid varit strul att få till en biljett på mina destinationer SCL, LIM, UIO etc.
Men jag är kanske lite lat av mig och försöker undvika positioneringsflyg i Sydamerika :)

Beroende på vilket FFPs poäng/miles du använder, kan du flyga t ex Köpenhamn-Toronto-Lima/Santiago med Air Canada.
 

jannewa

Medlem
Rutten tilltalar dock. AF/KLM har ju i praktiken monopol på sydamerika om man vill slippa miamitransfer.
Tänk bara pm något *A kunde öppna en rutt.

Gäller nog inte Brasilien, jag har rest dit minst 2ggr om året senaste 10 åren och jag har aldrig åkt med AF, och åkt med KLM en gång bara. :)
 

emiland

Medlem
Är mitt i ett tankeskifte. Har alltid gått på kortaste vägen tidsmässigt, inte prioriterat något FFP vilket gjort att status knappt uppnåtts någonstans.
Efter en liten inlärningsperiod på BC sedan mars trots 4 månaders pappaledighet har vi nått A3G och kommer innan november att komma upp i EBS samt FBG. Så resandet från och med nu kommer nog gåmed lite andra rutter än tidigare. :)
Bc.se ftw ;-)
 

emiland

Medlem
Åkte AF till EZE sist och det var över förväntan.
Visserligen ett flygplatsbyte till Newberry men det gav mig ju tid till en rejäl argentinsk lunch. :)
O paltkoma på Aerolinas på väg till SCL...
 
Toppen