Senaste nytt

Ladda mobilen på flyget - Olika förslag

Gnopps

Medlem
Men den första finns det ju fortfarande en nytta med, om eltillförsel saknas helt :)

En annan intressant laddare om man befinner sig på en plats där det inte finns eltillförsel (helst inte inne i plane:p) :

Visa bifogad bild 7554

Biolite Campstove är en vedeldad grill/spis som driver en generator.... Sen kan du laga mat på den också!:p

1000kr kostar den iaf.
Vicken häftig grej! haha. Fast jag brukar skippa elprylar när jag är i naturen.
 

bL0m

Medlem
Men den första finns det ju fortfarande en nytta med, om eltillförsel saknas helt :)

En annan intressant laddare om man befinner sig på en plats där det inte finns eltillförsel (helst inte inne i plane:p) :

Visa bifogad bild 7554

Biolite Campstove är en vedeldad grill/spis som driver en generator.... Sen kan du laga mat på den också!:p

1000kr kostar den iaf.

Helt underbar! Den ska jag köpa till julklappsleken som familjen brukar ha under julafton!

Detta alternativ borde väl fungera om man riktar alla ventilationsfläktar på sin sätesrad mot denna fläkt?

fläkt.jpg


Med den här räcker det med att du sitter vid ett fönster, den lär vara grym till Boeing 787:ans fönster :)

blomma.png ray solar.jpg


Om din medpassagerare snarkar så kan detta vara ett bra alternativ, ljuddämpare och laddare (2in1):

snark.jpg
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Min favorit är den sista! Tänk när man ligger i sin businessclass-fåtölj på planet och ser ut som Darth Vader.... När flygvärdinnan frågar: Vad gör du? - Jag laddar mobilen :p
 

vicce

Medlem
Just mobile gum max är väl den prylen jag skulle ha mest användning för. Sitta och veva är inget som tilltalar mig överdrivet mycket.
 
Toppen