Lösenord slutar fungera efter några dagar på SAS

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mr.White, 2 Juni 2013.

  1. Mr.White

    Mr.White Medlem

    Någon annan som har problem att lösenordet man valt slutar fungera efter några dagar? Ibland fungerar mitt lösenord i en dag, ibland i några dagar. Men förr eller senare när jag försöker logga in så kommer jag helt enkelt inte in. Och försöker jag en gång till får jag "du har försökt för många gånger" och måste helt sonika trycka på "glömt lösenord" för att ange samma lösenord igen. Blir verkligen tokig på det här.
     
  2. JanD

    JanD Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det händer mig också, ev. kan det vara så att detta bero på med vilken applikation som du använder?
     
  3. gdaily

    gdaily Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har aldrig bytt lösen sedan jag startade kontot på 90-talet
     
  4. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    Hmm.. du har inte någon applikation som försöker logga in med ett gammalt lösenord och på så sätt ser till att låsa ut dig?
     
  5. Mr.White

    Mr.White Medlem

    Inte det, har pratat med SAS. ska se vad dom säger!
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×