Lönsamt med Hilton custom upgrades?

Diskussion i 'Hilton Worldwide & HHonors' startad av tomle, 9 September 2012.

1. tomle

tomle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lönar det sig att gå in på custom upgrade och välja till en högre klass för €0 (Hilton HHonors Complimentary Upgrade(Based on Availability)) eller ska man bara hålla huvudet kallt och hoppas på en ännu bättre upgrade när man kommer till hotellet? Hur gör ni?

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag läste om detta på FT så fick jag intrycket att man skulle ta den för 0 men jag har ingen egen erfarenhet...

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag väljer alltid den om den erbjuds. Det hindrar inte att man sedan blir uppgraderad ytterligare när man checkar in.

4. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var hittar ni custom upgrade? Jag har kikat runt när jag är inloggad på hilton.com men hittar det inte.

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man brukar få erbjudande om det i steget efter att man slutför bokningen.

6. SvartMjolk

SvartMjolk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, tack! Såg inget sånt när jag bokade. Hoppas på uppgradering vid incheckning.

7. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sen är det inte alla kedjor inom Hilton som erbjuder uppgraderingar så kan ju vara på någon av dessa du bokade?
    Du kan se vad kedjorna erbjuder guld på denna sida Hilton HHonors® - About HHonors® - Gold Elite

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!