Långresa efter nyår? Boka nu från 2999 kr!‏ (SAS)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av SK, 5 Augusti 2014.

1. SK

SK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Res långt bort i vinter. Boka nu!
    Tips! Boka in en långresa till USA eller Asien i början av nästa år – redan idag. Så får du både ett bra pris och något härligt att se fram emot. Passa på att se mer av någon av storstäderna Peking, Shanghai, Tokyo, New York, Chicago, Washington eller San Francisco. Gäller resor 7/1-25/3 2015 som bokas senast 11/8.

2. ESSA

ESSA Medlem

Jag började genast räkna på hur länge jag kan tänkas få behandling och antingen blir det Peking tidigt februari för slantar. Eller för 80000 poäng tor senare.
    Min period som silver går ut 28/2 2015 och efter det sitter jag med dryga 91000 som går över till extrapoäng...

Tips?
    Tänkte ta en lite längre resa på ca 4 veckor för att hinna med lite arbete i Jingdezhen också samt inköp, god mat och umgås m vänner i Peking mot slutet.

Thornado och 011430121 gillar detta.
  3. kerran1980

kerran1980 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokat och klart...NYC i 4 dagar för 2991 kr...tack SAS!

SAS404 gillar detta.
  4. SAS404

SAS404 Medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!