Långhelg =<5dgr jorden runt i business t o r

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Ubbe, 22 Juli 2015.

1. Hej.
    Sitter och slöläser gamla inlägg och hittade [Business class] Jorden runt två gånger under 50,000 SEK inkl. skatter! | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
    Detta är något som jag mycket väl skulle kunna tänka mig att göra under en långhelg bara för att jag kan. Vem sa flygnörd?
    Nån som vet nån bra länk på detta? Har själv försökt sy ihop nått med utresa från Gbg onsd torsd eller fredag och åter i Gbg max 5 dygn senare men inte kunnat sy ihop det. Vill kunna köra återresan, dvs. motsatt riktning typ några månader senare. (HeHe man behöver väl pusta ut lite efter en sådan etapp...)
    Krav Star Alliance.
    Nån som vet någon länk eller har förslag på routing?
    Mvh
    Ubbe

GOTATH, OnlyAFool, Bibinski och 1 annan gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det kan väl inte vara så svårt? Jag ska ju köra ena hållet på fem dagar i September och då har jag rätt mycket slack. Men frågan är vad "jorden runt" innebär? Hur många länder vill du landa i?

lillemannen gillar detta.
  3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, jag har inte skrivit något - jag bara bokade lite awards som fanns tillgängliga och passade ihop. Med betalda biljetter bör det ju vara busenkelt.

4. gunry

gunry Medlem

Mitt tips är att ta sig till Hawaii (nästan alltid reor dit nu) och sedan utnyttja en deal från Japan->Europa. Det enda du behöver fundera på är lite positioneringsflyg. Bör gå att klara under 50000 kr, lätt.

Gå in och kolla i Dr Miles forum så blir det rätt enkelt att pussla ihop. Använd förslagsvis en excelfil för att hålla koll på alla tider och datum.

FF#1 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!