Senaste nytt

Länksamling Eurobonus poängtips

Kimmen00

Medlem
Jag registrerade mig igår kl. 12, har inte fått poäng. Det märkliga är ju inte att jag inte fått poäng, utan snarare hur det kan skilja så mycket från fall till fall. Jag kan se att Mofibo finns under "saknade poäng?", så där ser det åtminstone korrekt ut. Jaja, väntar väl åtta veckor då. :)

Givetvis syns det inte ens på inkommande eller så för mig..
Har mkt strul med portalen nu.. Ligger massa "poäng på väg till dig" sedan maj och juni som ej förts över.. Fasiken va dåliga sas och deras portal är..
 
DN fick jag mail om att det var på väg poäng nästan direkt. Dock inga poäng ännu.

Mofibo fick jag ingen bekräftelse på eller någon annan indikation på att det fungerade som det skulle med poängen.

Min erfarenhet från sådana här erbjudanden är att ibland funkar det, ibland inte. Orkar inte heller ringa och jaga poängen när det inte funkar.
 

palmen

Moderator
Anmälde men fick ingen respons, därav ping.
Den enda anmälan som ligger på tråden är där du frågar varför du inte kan ändra första posten.
Jag kom hem från USA igår morse så har bara varit inne minimalt på BC och har inte tittat på den.

Men det är korrekt, man kan bara ändra sina inlägg i 1h efter att de skapats, efter det är det bara moderatorer och admins som kan redigera inlägg. Anledningen till detta är för att det missbrukats å det grövsta tidigare i syfte att förstöra.
 
Toppen