Senaste nytt

Länkad vidare från bc.se

EB123

Ny medlem
För att reda ut allt en gång för alla.

1) Jag avslutade själv mitt medlemskap här. Jag blev inte avstängd.
2) Jag är fortfarande Pandion.
3) Nej mina tatueringar stannar kvar. 2014 var och är fortfarande någonting bra.
3) Syftet med sidan var att någon på SAS skulle få sig ett litet uppvaknade. Kundtjänst är omöjlig att göra med och liknas bäst med att prata med en vägg.
4) Hela Pandion perioden är rätt komisk hittils. Som guld/diamond hade jag betydligt bättre bemötande och kan inte komma på många episoder med bråk/problem. Som Pandion har jag fått bråka om det mesta. Från gate personal och frukost, till vad som ingår på flyget och inställda flyg... Ja det finns det mesta och jag tycker inte ett seriöst flygbolag hanterar en kund på det sättet som man gjort. Och med det sagt öppnar jag mina ögon och bokar det flyg som passar bäst framöver. Om jag vågar mig på en premiär med Norwegian låter jag vara osagt, men det känns mer troligt än aldrig förr.

Jag kommer inte logga in igen med tanke på att jag bryter mot reglerna genom att ha skapat en ny användare. Jag önskar alla lycka till i framtiden och kanske ses vi någonstans! :)
 
Toppen