Senaste nytt

Lägga till ben på befintlig 2-4-1 bokning?

Gizmo79

Medlem
Hej,

Vi har en 2-4-1 bokning med SAS till Chicago i oktober. En tanke är att vi ska flyg vidare till Dominikanska, men vid bokningstillfället fanns det inga award platser med United dit. Nu när jag tittar på Uniteds hemsida så finns där Saver Award tillgängliga.

Så min första fråga är om det går att ringa till Tallin och be att dom lägger till detta på vår bokning mot en ombokningskostnad?

Om nu detta skulle gå så är jag ändå lite fundersam då flygen som man får upp verkar opereras av andra bolag än United (codeshare?!) och då är ju frågan om det fungerar av den anledningen att lägga till det på våran bokning?

Nån som har koll på detta?
 

fcx

Medlem
Kolla på ANA:s sida och se om avgångarna finns där också. Gör de det så borde de vara bokningsbara.

Det ska inte kunna gå att byta destination, utan du måste då avboka befintliga biljetterna och boka nya. Observera att det då måste finnas tillgängliga biljetter hela vägen innan du avbokar.

Att åka vidare till Dominikanska republiken innebär att du åker till en dyrare zon, så då ökar även poängpriset för hela resan.
 
Toppen