Senaste nytt

Lägga in bonusnummer på bonusresa

johhenrik

Medlem
Idag kollade jag på SAS automat på Arlanda för jag reste med en bonusresabiljett (med SAS EuroBonus poäng).
Det är riktigt att man får val att dra sitt SAS EuroBonus kort eller registrera manuellt.
Visa bifogad bild 39241

Jag kommer ihåg att jag inte fick det valet när jag reste med en bonusresabiljett förra året. Sedan när har denna funktion fungerat?
Åtminstone ett par år skulle jag säga. Säkert mer.
 

miramax

Medlem
Jag har haft bonuskort inmatade varje gång. Bara att ta fram bokningen på lufthansa.com och mata in alt. ringa kundtjänst.
 

Jacob

Medlem
Jag har sökt med ljus och lykta i forumet utan att hitta något aktuellt, men: är det någon som vet hur jag lägger in mitt Eurobonusnummer på en awardresa?
Vet inte hur det fungerar med awardbokningar då det var länge sedan jag reste på en sådan nu, men Widerøes webbsida brukar vara bra för att lägga in EuroBonusnummer i bokningar när inget annat fungerar.
 

SNIFF

Medlem
Idag ringde jag kundtjänst för att fixa massa saker, (mer om det i sas det här har ni gjort bra) det var inga problem att lägga in bonusnumret och dylikt så att det skulle synas på biljetterna. Dock är det SAS-biljetter och inget annat bolag involverat. Vi får väl se vad som händer när jag utnyttjar biljetten.
 
Toppen