Senaste nytt

Köpenhamn - Lima i ekonomiklass

Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn, Malmö eller Göteborg. Positioneringsflyg är ok.
Var är din destination? Lima, Peru
När behöver du resa ut? Jag måste jobba tills 14:00 fredagen den 10:e april, 2015.
När behöver du komma fram? Senast kvällen lördagen den 11:e april, 2015.
När behöver du resa hem? Måndagen den 27:e april, 2015.
När behöver du komma hem? Senast onsdagen den 29:e april, 2015, klockan 09:00.
Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
I vilken kabinklass? Ekonomi
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Vad är din budget? Vad är det viktigaste för dig?
Hmmmm, komplicerat, det är många faktorer som jag kommer ta hänsyn till:
  • Gärna 100% intjäning till Aegean Miles & Bonus eller möjligtvis 100% intjäning hos Turkish Miles & Smiles. I så fall kan jag tänka mig att betala 8500 SEK.
  • Annars gärna mycket poäng till British Airways Executive Club, Air Berlin Topbonus, eller Aeroflot Bonus. Detta är jag beredd att betala 7750 SEK för.
  • Annars funkar det utan poäng intjäning och då skall det vara billigare än 7000 SEK.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Spelar ingen roll.

Tack på förhand för alla förslag!
 
Jag har hittat flyg från/till Madrid med Avianca, men jag vet inte hur man tar reda på vilken bokningsklass det är. Vet någon hur man ser bokningsklassen hos Avianca under bokningsförloppet?
 
Hittar inget prisvärt hos United, priserna ligger på över 10 000 SEK. Jag hittar grymt bra priser ifrån Barcelona (under 5000 SEK) med Swiss hos resebyråer, men som vanligt kan jag inte se bokningsklasserna. Rutten dyker inte heller upp hos Expedia.
 

Jonas C

Medlem
Hittar inget prisvärt hos United, priserna ligger på över 10 000 SEK. Jag hittar grymt bra priser ifrån Barcelona (under 5000 SEK) med Swiss hos resebyråer, men som vanligt kan jag inte se bokningsklasserna. Rutten dyker inte heller upp hos Expedia.
SWISS lägsta Economy T E K L ger 50% till A3 så man kan vara ganska säker när man bokar dem.
 

Homer

Medlem
Annars gärna mycket poäng till British Airways Executive Club, Air Berlin Topbonus, eller Aeroflot Bonus.
Detta är jag beredd att betala 7750 SEK för
.

Borde inte vara så svårt att hitta Iberia för det priset, 100% (+ eventuell elitbonus) till BAEC.
Bli säkert en rea runt nyår.
 
Toppen