SNIFF
Medlem
Antagligen, cirkeln är sluten.SvD har väl kollat på BC.se och då fått en idé till artikel..?
Antagligen, cirkeln är sluten.SvD har väl kollat på BC.se och då fått en idé till artikel..?
Sedan kan man ju hoppas att de inte hittat flyghöjden på bc.se.SvD har väl kollat på BC.se och då fått en idé till artikel..?
På tal och om oroligheterna... Planerar en resa till Bangladesh i slutet av november. Troligtvis med TK via IST. Vad tror ni om den rutten eller destinationen över huvud taget?
På tal och om oroligheterna... Planerar en resa till Bangladesh i slutet av november. Troligtvis med TK via IST. Vad tror ni om den rutten eller destinationen över huvud taget?
Det skulle inte förvåna mig om SvD kikar på bc.seSedan kan man ju hoppas att de inte hittat flyghöjden på bc.se.
"Flygsäkerhetsmyndigheter har blivit extra lyhörda för risker med att flyga nära konfliktområden efter att Malaysia Airlines flyg MH17 sköts ned den 17 juli förra året. MH17 flög på 33 000 meters höjd över östra Ukraina"
Det är även svårt det där med miles och mil.
"Missilerna färdades över 600 mil och passerade flera länders luftrum."
Jag misstänker iofs att det var många som reagerade på 33000m höjd iaf och mailade dem.Det skulle inte förvåna mig om SvD kikar på bc.se
Nu är det korrigerat i artikeln.
"Missilerna färdades över 160 mil och passerade flera länders luftrum."
"MH17 flög på cirka 10 000 meters höjd över östra Ukraina"
Bra gjort, e.t.@svd
Känns inte alls bra att flyga igenom det område missilerna passerar. Har en QR flight inbokad om några veckor och dom flyger just nu igen samma luftrum som missilerna passerar.
Det spelar ingen roll om missilerna är programmerade att lågflyga, så länge någon människa är inblandad i processen kan det gå åt helsike. Dessutom kan det vara halvpackade ryssar bakom spakarna.