Kryptiskt meddelande vid ändring (LX)

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Fredrik Bodin, 24 Februari 2016.

  1. Fredrik Bodin

    Fredrik Bodin Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Försöker ändra en Swiss-bokning i deras app/online, men får det kryptiska meddelandet:

    The itinerary on your ticket does not match with the itinerary in your booking record

    Mailade supporten, men fick goddag yxskaft tillbaka.

    Någon som vet vad det faktiskt betyder, så jag kan hjälpa Swiss att hjälpa sig själva, så jag enkelt kan ändra min bokning? ;)
     
  2. JohanA

    JohanA Medlem

    Swiss har IT issues sedan de bytte till Amadeus. Enda pålitliga är att ringa direkt till Swiss och ha biljettnummer och/eller bokningsreferens tillhands.
     
    PYRZ och Dr. Miles gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×