Kreditera United-flyg till Miles and More

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Matsson, 23 April 2016.

1. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej igen !
    Tittar på SFO-ORD-BUF return i First bokas i A med United. Kostar 9000:- och ger 13900 miles till M&M. Då det blir bara 65 öre per mile måste jag ändå ställa frågan om 3 x miles mellan"non european destinations"
    även avser USA inrikes. Just nu kostar en F c:a 40k till SFO. Fråga 2 blir såklart om det utifrån historik är sannolikt med någon kampanj i F till SFO med Lufthansa/Swiss. Jag minns att det var5-6 tusen billigare för något år sedan.

2. Svar ja.. United A inrikes i USA ger 300%.

Gällande Star Alliance Joint Venture priser i Förstaklass så matchas inte dessa längre till OneWorld tyvärr.. Så priserna har gått upp rejält. Västkusten är svårt under 45' från Stockholm numera.

Bästa F deal till Nordamerika nu i mitt tycker är British Airways till Boston från Oslo som ligger kvar på 24'..

Matsson gillar detta.
  3. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar för snabbt svar. Swiss till SFO för 40 k från ARN kombinerat med 2 rejäla domestic F med United ger då dryga 70 000 miles för 55-56 000 SEK bra utfall tycker jag

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!