Senaste nytt

Kortmatchning av SAS EBG / EBP

Traveller

Medlem
Jag tror att detta ämne är någonting som flera av oss funderar på. Själv är jag ju EBP och känner att det kan vara dags att försöka finna ett alternativ, ett bolag som matchar EBG / EBP kortet i fall SAS nu faller.

Någon som känner till bolag som i dag kan tänka sig göra detta?
 

agehall

Medlem
Fast FBP är ju ungefär lika vanligt som EBG känns det som. ALLA verkar ju gå runt med svarta tags på AMS/CDG... Det är med andra ord inte speciellt mycket värt, framförallt inte om man varit EBP.
 

Senator

Moderator
Jag fick FB PLAT efter lite tjat som M&M SEN...Använde det på en resa, i februari 2009: BGO-AMS-BHX-CDG-SIN-AMS-ARN, sen var det slut på mitt "ScaryTeam" engagemang och gick tillbaka till L-waffe med familj...

Jag minns det stod: "PLAT Invite" i passagerarmanifestet som pursern på KLM hade på resan SIN-AMS. Han var bra; kom runt och hälsade på alla FB PLAT i affärsklass. Kanske dags att prova KLM igen?
 

Hall

Medlem
Jag tror att detta ämne är någonting som flera av oss funderar på. Själv är jag ju EBP och känner att det kan vara dags att försöka finna ett alternativ, ett bolag som matchar EBG / EBP kortet i fall SAS nu faller.

Någon som känner till bolag som i dag kan tänka sig göra detta?

_Om_ SK kursar och EB går bort så lär ju M&M vara sugna.

Frågan är vilken konvertering det skulle bli:

EBS ---> FTL
EBG ---> SEN
EBP ---> SEN (HON??)
 

jtq

Medlem
Vad tror ni om chanserna att få sitt EBG matchat hos Thai om SAS går i konkurs?

Vad jag förstår är inte Thai kända för att matcha i vanliga fall men vid konkurs kanske de blir mer välvilliga. Jag flyger nästan uteslutande med Thai men har dumt nog samlat poängen i Eurobonus tills alldeles nyligen.
 
Toppen