Senaste nytt

Kort reserapport BMW i8

MarSecLtd

Medlem
Mina vänner.
4,4 sek 0-100 km/h är väl inte direkt långsamt!! Tycker det är helt OK siffror för en "Hybrid". Självklart har alla
olika värderingar när det gäller bilar. Jag själv har två bensin slukande plåtlådor som inte hamnar i närheten av 4,4sek på 0-100 och jag är inte ledsen för det. Att jämföra Monkey_Class's så kallade "strykjärn" är inte relevant i denna tråd då vi alla är glada och stolta för Jessicas "day of fun". Nu skall jag svära en stund! Väldigt trött på vissa inlägg som motsvarar lekskolenivå "min bil är snabbare än din "min pappa är starkare än din". Kan vi inte komma överens om att syftet att vara på BC är att hjälpa varandra (inom lagens gränser) och ha ett väldigt bra forum.
 
M

Monkey_Class

Guest
Mina vänner.
4,4 sek 0-100 km/h är väl inte direkt långsamt!! Tycker det är helt OK siffror för en "Hybrid". Självklart har alla
olika värderingar när det gäller bilar. Jag själv har två bensin slukande plåtlådor som inte hamnar i närheten av 4,4sek på 0-100 och jag är inte ledsen för det. Att jämföra Monkey_Class's så kallade "strykjärn" är inte relevant i denna tråd då vi alla är glada och stolta för Jessicas "day of fun". Nu skall jag svära en stund! Väldigt trött på vissa inlägg som motsvarar lekskolenivå "min bil är snabbare än din "min pappa är starkare än din". Kan vi inte komma överens om att syftet att vara på BC är att hjälpa varandra (inom lagens gränser) och ha ett väldigt bra forum.
Det är konstigt att det alltid skall finnas någon som skall göra ett sådant inlägg ovan. Ett inlägg som rent retoriskt är jädrigt fräckt och i regel det sämsta inlägget man kan göra om man vill få bort "lekskolenivån".
Det börjar med att personen i fråga först skall kommentera det som denne egentligen anser vara lekskolenivå (skriva hur lång penis man har - läs bil som accar fort) för att sedan fortsätta med att sparka in en för de flesta öppen dörr (dvs vi är alla självklart glada åt Jessicas dag)) för att sedan försöka få lite vuxenpoäng genom ett drygt avslut på inlägget.
Nä! Slappna av och tag saker för vad de egentligen är innan du låter ryggmärgen styra.

PS Sedan tycker jag ändå att modellen förtjänar en rivigare spec. DS
 

Knucket

Medlem
Tycker det är tråkigt att vissa använder denna tråd för att skryta om sina bilar. Fjantigt att tycka att en bil som som är snabbare än 99,9 % av Sveriges bilpark som långsam.

Kul att Jessica hade en bra dag, keep up the good work.
 
M

Monkey_Class

Guest
Tycker det är tråkigt att vissa använder denna tråd för att skryta om sina bilar. Fjantigt att tycka att en bil som som är snabbare än 99,9 % av Sveriges bilpark som långsam.

Kul att Jessica hade en bra dag, keep up the good work.
Håller helt med, fast jag har då inte sett något skryt om bilar.
Däremot har jag sett andra som skall tolka in en massa och lägga ut personliga värderingar i det hela utan att försöka tänka till innan vad som egentligen skrivs.
Slut på OT från min sida.

Å grattis till en ride i en superbil (som i mina ögon kunde vara "bättre" utan att jag för den sakens skull vill framhäva varken mina eller andras bilar eller missunna ESSA utan bara att jag personligen tycker att motorn är klen i en såpass modern, tuff, snygg, estetisk bil för den kostnaden - bara det och inget annat)
 
Toppen