Senaste nytt

Kort för poäng hos spelbolag?

Morgan

Medlem
Finns det något spelbolag som tar Amex utan avgift samt uttag till bankkonto?
Svenskaspel tar bara visa/MC...
Tror inte Amex tillåter spel och dobbel alls faktiskt.

Möjligen kan du lyckas sätta in pengar på ditt PayPalkonto med Amex och sen sätta in på tex Ladbrokes som tar Paypal.

Men dels tror jag faktiskt PayPal kan förhindra en sådan transaktion om de kan koppla till amexinsättning, dels så låter det som att man jagar fel procent: bättre då att spela där oddsen är bäst och vinnande spelare inte stängs av...
 

Morgan

Medlem
Sj prio Mastercard och SAS eurobonus Mastercard hanteras båda av SEB så rimligt att anta att sas-kortet funkar lika bra hos Betsson, Unibet mfl som Sj-kortet gör!
 

Boomboom

Medlem
Kontaktade kundtjänsten för SAS eurobonus och de sa att man tyvärr inte får poäng på spel.

Någon som har tips på annat kort?
 

Boomboom

Medlem
Jag vet inte om det gäller för SvS, men jag vet att det gäller för de flesta utländska spelbolag.

Sedan finns det varianter att kringgå det med Amex också, för 1% "kostnad".
Dom har ingen spärr likt Preem-kortet att man endast får sätta in för ett par tusen kr varje månad hos spelbolagen sen spärras det?
 

Boomboom

Medlem
Har skaffat kortet och vill bara konfirmera att det du sa stämde.

Har funderat på att skaffa SJ-Prio också men åker inte mycket med SJ och då blir det inte mycket poäng om man bara använder det för spel iom gränsen på 10 000 kr i månaden. Har SEB hand om fler kort än SJ och SAS som kan vara värda att kolla upp?
 
Toppen