Senaste nytt

Kort anslutningstid på Chicago O´Hare?

AABack2ARN

Medlem
I Dallas var det manuell hantering av de som nyttjade genvägen så det borde fungera om det är likadant i Chicago. I Dallas är den dock placerad i huvudhallen.

Vilka flygplatser har denna (mycket trevliga) uppsättning?
 

mha321

Medlem
I Dallas var det manuell hantering av de som nyttjade genvägen så det borde fungera om det är likadant i Chicago. I Dallas är den dock placerad i huvudhallen.

Vilka flygplatser har denna (mycket trevliga) uppsättning?
Jag anlände till Dallas med lufthansa i tisdags och då var det automater när man gick handbaggage vägen. 6st automater och snabb process, mycket kort kö. Ute på gatan på 10 minuter från deboarding. Det kanske är olika på olika terminaler med ifall den är manuell eller inte.

Dessutom hade jag nytt esta (men inte nytt pass), och det funkade utmärkt i automaterna. (jag trodde också att man egentligen inte fick då, men jag hade glömt bort att jag hade nytt esta)
 

AABack2ARN

Medlem
Jag anlände till Dallas med lufthansa i tisdags och då var det automater när man gick handbaggage vägen. 6st automater och snabb process, mycket kort kö. Ute på gatan på 10 minuter från deboarding. Det kanske är olika på olika terminaler med ifall den är manuell eller inte.

Tror det bara finns en immigrationshall. Det var nog något år sedan jag använde mig av genvägen och då tror jag det knappt fanns några automater i drift så det har säkert ändrats. Bra vilket som.
 
Toppen