Senaste nytt

Kontoakivitet borta?

LinuxSam

Medlem
Var precis in på mitt Eurobonuskonto både på hemsidan och i appen. Och ser inga positiva händelser sedan 2:a juni förra året. Däremot ser jag senare poänguttag... Har SAS-IT problem (mer än vanligt) igen?
 

Malu

Medlem
Någon mer som har problem med sitt EB-konto nu? Alla mina intjäningsflighter är borta och en massa annan intjäning också, men uttag och kampanjer är kvar. Saldot stämmer dock, som jag minns det. Har sett ut så här sedan minst i fredags... :(
 

Dr. Miles

Expert
Någon mer som har problem med sitt EB-konto nu? Alla mina intjäningsflighter är borta och en massa annan intjäning också, men uttag och kampanjer är kvar. Saldot stämmer dock, som jag minns det. Har sett ut så här sedan minst i fredags... :(
Det är inga problem för mitt konto.
Jag använder Windows 7 + Opera 12.
 

Roger J

Medlem
Det där händer mig rätt ofta faktiskt, om man mailar medlemsservice gör den en "reset" på kontot så syns allt igen.
 

FF#1

Medlem
helt otroligt... ni har inga aktiviteter jag har dubblet upp, alla rader är dubblerade. Dock är tyvärr inte poängen på kontot dubblerade... :)
 

andersl

Medlem
Samma för mig, nästan alla mina baspoäng är borta, fast saldot stämmer.
Tror att det 4:e gången det hänt de senaste 2 åren.
 

Ricci

Medlem
helt otroligt... ni har inga aktiviteter jag har dubblet upp, alla rader är dubblerade. Dock är tyvärr inte poängen på kontot dubblerade... :)
Samma här, har många aktiviteter är dubblade och tripplade så som t ex MC, AMEX och från CC(dock inga flygaktiviteter) men "tyvärr" är saldot rätt.
 

Brandten

Medlem
Någon mer som har problem med sitt EB-konto nu? Alla mina intjäningsflighter är borta och en massa annan intjäning också, men uttag och kampanjer är kvar. Saldot stämmer dock, som jag minns det. Har sett ut så här sedan minst i fredags... :(
Samma här. Problemet började igår.
 
Toppen