Kontoakivitet borta?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av LinuxSam, 6 Juni 2015.

  1. LinuxSam

    LinuxSam Medlem

    Ort:
    Kiruna
    Land:
    Sverige Sverige
    Var precis in på mitt Eurobonuskonto både på hemsidan och i appen. Och ser inga positiva händelser sedan 2:a juni förra året. Däremot ser jag senare poänguttag... Har SAS-IT problem (mer än vanligt) igen?
     
  2. agehall

    agehall Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Trolige. Det har hänt ett par gånger under våren. Vänta någon dag så är det nog tillbaka.
     
    LinuxSam gillar detta.
  3. Malu

    Malu Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Någon mer som har problem med sitt EuroBonus-konto nu? Alla mina intjäningsflighter är borta och en massa annan intjäning också, men uttag och kampanjer är kvar. Saldot stämmer dock, som jag minns det. Har sett ut så här sedan minst i fredags... :(
     
  4. Det är inga problem för mitt konto.
    Jag använder Windows 7 + Opera 12.
     
  5. Timotey

    Timotey Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Inte heller några problem varken i appen eller på kontot via datorn
     
  6. Roger J

    Roger J Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Det där händer mig rätt ofta faktiskt, om man mailar medlemsservice gör den en "reset" på kontot så syns allt igen.
     
  7. FF#1

    FF#1 Medlem

    Ort:
    Luleå
    Land:
    Sverige Sverige
    helt otroligt... ni har inga aktiviteter jag har dubblet upp, alla rader är dubblerade. Dock är tyvärr inte poängen på kontot dubblerade... :)
     
  8. andersl

    andersl Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Samma för mig, nästan alla mina baspoäng är borta, fast saldot stämmer.
    Tror att det 4:e gången det hänt de senaste 2 åren.
     
  9. Ricci

    Ricci Medlem

    Ort:
    CPH/Skåne
    Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, har många aktiviteter är dubblade och tripplade så som t ex MC, AMEX och från CC(dock inga flygaktiviteter) men "tyvärr" är saldot rätt.
     
  10. Brandten

    Brandten Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Samma här. Problemet började igår.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×