Kontaktinfo Turkish Airlines Kastrup

Diskussion i 'Star Alliance' startad av pljung, 4 Januari 2016.

1. pljung

pljung Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Har försökt komma i kontakt med Turkish Airlines på Kastrup, och då via mail på följande adress: info@turkishairlines.dk.
    Får ett autosvar att de kommer kontakta mig inom snar framtid.
    Någon annan som har erfarenhet av hur lång tid det brukar ta att få svar av dem, eller om det finns någon annan e-post som är bättre att använda?

2. malmokalle

malmokalle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dom svarar aldrig, däremot verkar Stockholmskontoret vara mer på hugget: stockholm@thy.com

3. pljung

pljung Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svaret, var det jag misstänkte....
    Kollar med Landvetter istället, där kan jag prata med dom "face to face" nästa gång jag ska ut och flyga.

4. pljung

pljung Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick faktiskt svar från Kastrup igår, så ganska snabb respons med tanke på alla helgdagar.

Agö och malmokalle gillar detta.
  5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har aldrig aldrig någonsin fått svar från Stockholmskontoret när jag har mailat.

6. malmokalle

malmokalle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då är det väl som på Turkish i övrigt, ojämnt. Postade till Sthlm i måndags ang. seating på nästa flight. Inget svar ännu.:(

7. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför frågade du inte här på BC direkt i tråden istället för kundtjänst?
    Så hade du fått både snabbare och mer korrekt svar ;)

8. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du vill välja seating så är det bättre om du ringer deras vanliga kundtjänst.

PYRZ och malmokalle gillar detta.
  9. malmokalle

malmokalle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Får revidera min uppfattning: Ringde Istanbulkontoret och bokade seating direkt när det var möjligt, dvs 90 dagar innan avresa.

Måndag förra veckan så mailade jag Stockholm eftersom jag inte hade noterat vilka platser jag bokat. Fick svar idag (!) att det kan man kolla och ändra på hemsidan, vilket inte stämmer riktigt. När man checkar in 24h innan är det däremot möjligt.

Eftersom jag inte fick svar mailade jag Köpenhamn i lördags och fick svar samma dag!

10. PYRZ

PYRZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med @Jonas C om att call center är snabbare på många saker. De har väl inte samma bemanning för dessa typer av ärenden i deras "ticket sales office" jämfört med call center. Having that said, inte säkert CC har koll på läget alltid...

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!