Kontakt med EuroBonus-Retro registration på mail

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jonas C, 6 April 2015.

  1. Jonas C

    Jonas C Medlem

    Ort:
    Västerås
    Land:
    Sverige Sverige
    Har försökt få två SAS flygningar krediterade till mitt Miles&Smiles konto. Har redan skickat en claim hos TK, men SAS har inte svarat på denna. Då det är SAS som har utfört flygningen så är det således de som släpper poängen till TK.

    Har mailat ebretro@sas.se för två veckor sedan, men har inte fått något svar. Någon som vet när man kan förvänta sig ett svar från dem, eller om denna typ av ärenden kan lösas per telefon?
     
  2. palmen

    palmen Moderator

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Normal handlggnignstid på många ärenden senaste tiden har väl varit 4-8 veckor.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×