Inget internet på OSL-MIA den 27 januari. (3 personer på bokningen i Plus)
Skickade en anmälan, fick ett mail att 1000 poäng skulle sättas in på mitt konto. Jag klagade då kollegor precis som här i tråden fått 3000-5000 poäng/pers.
Fick detta som svar
"Hej.
Tack för ditt svar.
Den mängd poäng som har delats ut är vad vi har möjlighet att dela ut i sådana här fall.
Om någon har fått 5000 poäng så har det ärendet hanterats på ett felaktigt sätt vilket kommer utredas internt och en dialog kommer tas upp med den eller dom som inte följer våra regler.
Med detta besked är ärendet avslutat för SAS del. Om du inte är nöjd med SAS slutliga beslut i ärendet kan du gå vidare till Allmänna Reklamationsnämnden eller till allmän domstol. SAS kommer inte att vidta några ytterligare åtgärder i ärendet."
Skickade en anmälan, fick ett mail att 1000 poäng skulle sättas in på mitt konto. Jag klagade då kollegor precis som här i tråden fått 3000-5000 poäng/pers.
Fick detta som svar
"Hej.
Tack för ditt svar.
Den mängd poäng som har delats ut är vad vi har möjlighet att dela ut i sådana här fall.
Om någon har fått 5000 poäng så har det ärendet hanterats på ett felaktigt sätt vilket kommer utredas internt och en dialog kommer tas upp med den eller dom som inte följer våra regler.
Med detta besked är ärendet avslutat för SAS del. Om du inte är nöjd med SAS slutliga beslut i ärendet kan du gå vidare till Allmänna Reklamationsnämnden eller till allmän domstol. SAS kommer inte att vidta några ytterligare åtgärder i ärendet."