Kommer SAS delta på TUR 2012

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mattias Edstrom, 19 Mars 2012.

1. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!
    Hade tänkt att flyga ner till GOT i helgen och gå på TUR. När jag kollar vilka utställare som kommer vara på plats kan jag inte hitta SAS med på listan??!! Är inte det lite konstigt att Sveriges största bolag inte kommer delta?? Notera att t ex. Skyways kommer vara med.

Någon som vet OM SAS kommer vara med??

2. Jacob

Jacob Medlem

Nej SAS ställer inte ut i år. Detta har jag även fått bekräftat från SAS egen personal.

3. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Synd. Deras monter brukar vara en av de trevligaste att besöka. Bästa läget, väl tilltagen yta och trevliga aktiviteter/erbjudanden.

4. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tråkigt att SAS inte ställer ut i år på TUR:en, brukar ha bra erbjudanden till besökarna.
    Läste(tror att det var i Dagens Industri) at SAS kommer att ha någon typ av aktivitet någon timme på ett ”torg” på mässan!

5. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite märkligt är det helt klart, visst kostar det säkerligen en hel del pengar, men det kostar garanterat inte vara med också. Konkurrensen inom flygbranschen är ju rätt tuff. Håller med om att SAS monter var en av höjdpunkterna. Kanske det beror på vissa av grundarna till denna sidan som vann alltför mycket förra året ;)..

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!