Kommer man in i loungen med boardingpass for imorgon?

Diskussion i 'Finnair & Finnair Plus' startad av trekker, 13 Augusti 2014.

1. trekker

trekker Medlem

Jag landar i helsingfors ikvall pa schengen sidan av passkontrollen, jag har ett boardingpass for att flyga ut fran non-schengen imorgon. Kommer jag kunna anvanda nagon av loungerna redan ikvall eller maste jag vanta tills imorgon? Jag har ett British Airways Silverkort och biljetten ar i CE.

2. Jacob

Jacob Medlem

Observera att den nya loungen varit stängd idag pga PR och invigningsevent, ingen aning om den kommer vara öppen ikväll.

I övrigt är det ju egentligen boarding pass för resa samma dag som gäller, om du inte har t.ex. Priority Pass förstås.

Last edited: 13 Augusti 2014
  3. trekker

trekker Medlem

Okej, jag svarar pa min egen fraga. Egentligen far man inte komma in, men pga att loungen ar i stort sett tom sa gjorde dom ett undantag. Maste saga att loungen ar valdigt fin och maten ar grymt bra!:)

archiebunger och doc gillar detta.
  4. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Häftigt. Ser fram emot att få testa den.

5. trekker

trekker Medlem

Ar det andra regler med Priority Pass? Sa nasta gang jag gor samma resa och om dom inte ar lika snalla i finnair loungen, kan jag rakna med att komma in i Almost @ home loungen med priority pass? Om den ar oppen vill saga....

6. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till skillnad mot statuskort (EBG etc) så kräver dom väl inte att se boardingkort för Priority Pass eller Diners t ex?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!