Senaste nytt

Kommer du resa mer eller mindre i år?

  • Thread starter Deleted member 4971
  • Startdatum

Mitt resår 2015 kommer...


  • Total voters
    46
  • Poll closed .

Mr.A

Medlem
Då jag nu sammanställer mina resor mer noggrant inför "ditt resår" här på forumet kan jag konstatera att jag redan flugit 90000 miles i år... Och några vändor till både nord och Sydamerika Asien och Australien kvarstår plus allt farande inom Europa...
 

David

Medlem
Det kommer bli färre resor, ungefär hälften så många flygningar som 2014, men resorna kommer att bli längre. Antalet hotellnätter blir gissningsvis liknande till antalet som 2014.
 

Kandinsky

Medlem
Flyttar tillbaka till Sverige, resandet kommer helt att upphöra förutom ett par tre semesterflyg, tyvärr.
 

nota bene

Medlem
Jag verkar resa mer longhaul och mindre i Europa, så det lär bli mer i miles, men likartat i antal flighter (plus att SK sett till att jag inte jagar legs eller segments för status längre). Mitt resande har väldigt lite med valutakursen att göra. Visst kanske det blir lite färre privatresor till destinationer där USD styr, men jag reser mest i jobb till USA i vilket fall.

Ligger nog kvar på 100-130 resdagar i år också.
 

Olsson91

Medlem
Kommer nog bli lite mer i år. Och några flighter får jag tacka U2 för eftersom jag kommer följa dom till 4 olika städer :) Stockholm,Barcelona,London Paris.
 

Treo

Medlem
Fler privatresor, jag har "lyckats" få fru Treo att uppskatta att både släppa iväg mig och resa med en weekend till Europa ("så länge det är Swiss":rolleyes:).
 
  • Gilla
Reactions: El0

Bryant

Medlem
Det kommer att resas mindre. Detta trots både guld och Diamond i familjen.

Men innan dess ORD, AUA, MIA, ZRH och PMI.
 

olo

Medlem
Funderar över det här med färre resor till USA på grund av dyr dollar..? Om valutakurserna påverkar jobbresorna så borde det snarare ske omvänt, om det är amerikanska kunder som besöks. För när det blir dyrare för oss att resa - blir vi samtidigt billigare att köpa in. Så med det sagt lär det bli fler projekt österut...
 
Toppen