Senaste nytt

Kommer du resa mer eller mindre i år?

  • Thread starter Deleted member 4971
  • Startdatum

Mitt resår 2015 kommer...


  • Total voters
    46
  • Poll closed .
Påverkas inte så mycket av valutakurser då jag främst reser inom Europa. Kommer bli fler resor än tidigare år då jag har mer bekanta att besöka. :)
 

trekker

Medlem
Jag kommer resa betydligt mindre i ar, men det beror pa att jag vill spendera mycket mer tid med familjen och inte ta jobb pa obskyra platser (iallafall inte pa ett tag).
 

bossefin

Medlem
Blir kanske lite mindre i år i tjänsten och högst tveksamt om det blir förnyat EBD. Beror inte på valutan dock. Dock har jag privat lyckats med konststycket (innan året började) att utlova familjen två resor - sportlov i Schweiz och höstlov i USA...Vältimat värre:(. Schweiz bokades innan valutan släpptes annars hade det blivit något annat Alpland - hade som tur var i alla fall betalat hotellet i förväg. Blev en klar besk eftersmak - f-n vad dyrt! En medioker Schnitzel för 440 SEK på en medelbra restaurang. :eek:
 

Andrew

Medlem
Valutakurserna är riktigt tråkiga, men resåret lider inte av det. Det har snarare blivit fler resor detta år än det förra, om än marginellt.
 
Jag håller mig på samma 100 dagars nivå som tidigare år på tjänsteresor. Privat kunde jag resa mer men familjen dämpar mig.
 
Sa till mig själv att jag skulle lugna ner mig efter ett händelserikt 2014 i flygets tecken men det började med en awardbokning som jag åkte på i Februari och avverkade Lufthansa, Thai och ANA i First Class.... Lufthansa Lounge Tour i mars... Sen blev det 5 T/R på 6 dagar med SAS i början av maj och flyga till NYC med nya PLUS och Business på vägen hem. Direkt när jag kom hem kom rean till Houston och det blev en bokning till..... Tror jag får äta upp det jag sa i början av året med tanken på att jag snart är uppe i antalet flighter redan nu som jag gjorde hela 2014 :)
 
Toppen