Senaste nytt

Kommande inofficiella BC.se träffar i Stockholm 2013

Dr. Miles

Expert
Nu är jag på Monks.
Vi har tyvärr inte fått bordet i rummet nära entrén.

BC.se flagga finns på bordet, så även för dem som inte har varit tidigare träffar kan förstå var vi sitter. :)

agehall, ska du inte köra telefonmöte härifrån?
 
Nu är jag på Monks.
Vi har tyvärr inte fått bordet i rummet nära entrén.

BC.se flagga finns på bordet, så även för dem som inte har varit tidigare träffar kan förstå var vi sitter. :)

@agehall, ska du inte köra telefonmöte härifrån?

Varma hälsningar från A-plus SEN lounge i Frankfurt! Tar en pilsner och firar med er.
2.5 timme till Thai 77W First till Bangkok :)
 

doc

Medlem
Varma hälsningar från Bromma, där jag snart lyfter till BRU för att flyga vidare till HNL imorgon. Trevlig kväll!
 

Dr. Miles

Expert
Tack för igår!
Det var något glest deltagande den här gången. Det var bara Magino, kris_moeller och Dr. Miles plus agehall som kom lite senare och tog två glass alkoholfritt.
Kanske ska vi köra BC.se Tea time istället för öl på Monks? :p
 

agehall

Medlem
Det var lite oväntat dålig uppslutning igår - bättre än så kan vi! Jag utgår från att det bara råkade vara en dålig dag för folk igår så nästa gång vill jag se 10-15 pers där!
 

Jacob

Medlem
Det var lite oväntat dålig uppslutning igår - bättre än så kan vi! Jag utgår från att det bara råkade vara en dålig dag för folk igår så nästa gång vill jag se 10-15 pers där!
Själv hade jag fullt upp med att representera BC.se på TUR-mässan. Fick bl.a. chans att möta SJ:s nya VD vilket vad skoj, han verkade vettig.
 
Toppen