Kom ett nytt välkomstpaket för Ambassador

Diskussion i 'InterContinental Hotels & Rewards' startad av johhenrik, 30 Augusti 2013.

1. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon annan som fått nytt paket? Jag hann ju drömma i flera sekunder att det var ett RA-paket, men tji fick jag. :)

I och med att de gjorde om hur man kvalificerar vid halvårsskiftet så återkvalificerade ju jag för 2014 som Platinum dag ett, så att säga via Fast Track. Idag kom det ett välkomstpaket för att jag gått från Gold Amb till Plat Amb. Ingen 5k-voucher tyvärr, dock en ny baggagetag samt en till AMB Weekend voucher som gäller till Aug 2014. Baggagetaggen tycker jag är riktigt schysst faktiskt, så en till är nice, då jag har lite olika handbaggageväskor beroende på reslängd.

Dock gick jag ju inte från Gold, då jag ju var Platinum innan också... liten glitch i datasystemet antar jag.

Last edited: 30 Augusti 2013
  2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker SAS kan ta lärdom av dessa paket, riktigt snygga.

3. Kristofer

Kristofer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet en som kan fixa baggagetaggar.. :cool:

3 personer gillar detta.
  4. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns vissa som saknar dina fina baggagetaggar ! No worries Kristoffer du skickar när de är klara..

5. Kristofer

Kristofer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kommer fixa klart alla i morgon!

6. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Kristofer Ta den tid du behöver. Ingen panik hos mig. Var menat som ett skämt .:)

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!