Senaste nytt

Kolla ert Sol Melia (MAS Rewards)-konto!

henrik l

Medlem
Nu i veckan ramlade det in 4000 poäng på mitt Melia-konto. Undrar hur många peng+gratispoäng-nätter de säljer jämfört med hur många som överför gratispoängen till ett annat program? För min del blev det lättförtjänta Miles & More-poäng.

Sorry ni som ville rekrytera mig. Tror jag postade mitt inlägg samtidigt som MarcSecLtd, +1 syftade på DrKlas inlägg. Men tack för tipset att kolla upp Melia. Såg att jag har tappat några 1000 poäng men det ska inte ske nu:D
 

henrik l

Medlem
Såg just att mina 4000 Meliapoäng som blev 2000 M&M poäng den 18/8 helt plötsligt har tagits bort från M&M. Någon mer som har drabbats av detta?
 

agehall

Medlem
Attans. Jag överförde mina till Iberia i sista sekund. Har inte kollat ifall de dykt upp eller försvunnit än. Får nog ta och göra det samt skicka dem vidare till BA illa kvickt.
 

agehall

Medlem
Kollade just. Jag har fått in 900 Avios från Melia och de är kvar hos IB. Ska se till att peta över allt till BA nu.
 

henrik l

Medlem
Det kanske bara är räkningen till Miles & More som Melia inte har betalat? I en tråd på FlyerTalk (Sol Melia MAS program - Page 5 - FlyerTalk Forums) så sägs det att personer som har köpt Melia-poäng också har blivit av med poäng överförda till M&M.

Det var en bra varning. Det var ju otroligt bra kurs på att köpa Melia-poäng och sedan göra om dem till M&M-poäng. Så detta kan tyda på att M&M inte gillade denna lilla anomali:(
 

jumbooze

Medlem
Var inte det en begränsad giltighet på dessa poängen typ till slutet på denna månaden vill minnas att jag fick ett mail (ej 100% på detta )
 
Toppen