KLMs online-incheckning trasig?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av bjobr, 2 Februari 2013.

1. bjobr

bjobr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har en KLM-flygning imorgon och tänkte att jag skulle testa online-incheckningen för första gången. Men det verkar inte som om den fungerar, vilken e-postadress jag än fyller i säger den "The e-mail address is invalid. Please fill in the e-mail address by using the format: name@provider.domain." Samma sak i iOS-appen som på webben.

Brukar det vara så här?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, det låter trasigare än vanligt.

3. bjobr

bjobr Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu lyckades jag checka in via Air Frances hemsida istället. Dock efter att jag lusläst all information i bokningen och upptäckt att det fanns en kontaktadress innehållande "," och "/" som resebyrån stoppat dit. Kanske var det den som ställde till det, trots att den varken visades eller gick att ändra i samband med incheckning hos KLM...

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, ibland får man mixa och matcha af/klm's websiter. Jag har tex fått någon kaka av KLM som gör att jag inte längre får titta på deras hemsida - den gör bara redirect till sig själv. Ska väl ta och rensa den någon dag, men jag har inte orkat än.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!