KLMs nya business class Amsterdam-New York - Riktigt trevligt

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 24 April 2015.

1. Jacob

Jacob Medlem

KLM new business class Amsterdam-New York JFK

En riktigt bra produkt i KLM World Business Class. Den nya kabinen skapade en harmonisk och avslappnad atmosfär med den ljusblåa färgen, betydligt bättre än den tidigare mörkblåa färgen. Maten var över förväntan och servicen mycket polerad. Helt klart en av mina bättre KLM-flygningar. Ska man nämna något negativt är det att det trots allt inte är 1-2-1…

View the full post

2. "Det blir intressant att se vad KLM hittar på till sin business class i kommande Boeing 787 Dreamliner som sätts i trafik hösten 2015."

Boeing 787-9 - KLM.com

Johan

3. mtlmr

mtlmr Medlem

Inlägget kraschar min Chrome Version 42.0.2311.90 m under Windows 7 varje gång

ARNBER gillar detta.
  4. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Trevlig läsning, intressant och välskrivet, som vanligt!
    KLM tycks ha höjst sig något snäpp mede denna nya produkt. Sugen att prova, men nästa resa över Atlanten går med AF...

5. Jag anser att KLM är bättre än Lufthansa just nu :)

6. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller med, flög JFK-AMS för några veckor sedan och var imponerad! Satt längst fram på övervåningen och det hela kändes väldigt privat och komfortabelt. Maten var i klass med AF och servicen på topp!

Bakom mig satt en kvinna som uppgraderade från Y till C med cash vid gate, enligt henne billigare än den budgivningsuppgradering hon hade försökt sig på online.

7. Kan jag räkna med denna nya Business Class från AMS till Aruba/Curacao i december 2015?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!