KLM må betale erstatning til dansk kvinde

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av pep, 27 Augusti 2012.

1. pep

pep Medlem

3 personer gillar detta.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra att någon lyckas få igenom sina rättigheter. Det är egentligen inget att bråka om - hon har uppenbart rätt, men har man tillräckligt med advokater, vilket flygbolag tycks ha, så kan det vara lönsamt att försöka komma undan sitt ansvar.

Hsh, mycket bra att hon stod på sig!

3. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad bra att hon lyckades hela vägen!!

De s.k. "seriösa" flygbolagen kan behöva tryckas till så att de lär sig följa lagar och regler. Samma julhelg drabbades jag och min familj på väg till USA av samma koma och ovilja att boka om oss till närmsta tillgängliga flyg när SAS ställde in vårt flyg 10 min efter avgångstid.

SAS hade ett mantra de upprepade gång på gång: "Antingen accepterar ni att bli ombokade till en SAS flight om 5 dagar, eller så kommer vi att återbetala biljetterna".

Suck! Den julen insåg jag att skillnaden mellan SAS och LCC är hårfin.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!