KLM lounge access Singapore Changi - vilken lounge?

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Matsson, 21 Augusti 2012.

1. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej
    Har bokat KLM i biz SIN-DPS. Letar på loungeexpert men hittar ingen lounge i term.1 changi där KLM passagerare har access. Någon som vet vilken lounge vi kan använda,vi har i.o.f.s prioritypass,men min erfarenhet är att dess Lounger inte alltid är de bästa om man kan välja.

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    1 person likes this.
  3. 1 person likes this.
  4. Matsson

Matsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack och ursäkta
    Onödigt att skapa tråd,kunde såklart kollat......lång arbetsdag-trött.Fick iallafall 100 inlägg.....

2 personer gillar detta.
  5. Jacob

Jacob Medlem

Står att det ska finnas en Air France lounge i Singapore, den loungen tror jag är nerlagt och infon på sidan felaktig.

Något för Karin att ta med för uppdatering när hon är tillbaka.

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Speaking of which - hur mycket semester har egentligen AF-anställda? Karin har ju varit borta hur länge som helst nu... ;)

7. Air France/KLM

Air France/KLM Företagsrepresentant

Jag visste att du längtade efter mig, därför avbröt jag min semester efter 10 veckor för att nu åter vara på plats! :cool: Speaking of which att jag åker en sväng också nästa vecka... livet är för kort för att bara vara hemma och jobba?! Men det gäller ju inte så många av er här, då ni jobbar men aldrig hemma!

1 person likes this.
  8. Air France/KLM

Jacob, var står det att vi har en lounge i SIN? Söker jag SIN på Air France hemsida finnar jag följande:

Singapore
    Third-party lounges (lounge made available by the airport or another company) for Affaires customers
    Jet Quay lounge, reserved for La Première customers

Då tolkar jag det som lounge, men inte "egen" i den bemärkelsen...

9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det franska semestervillkor som gäller eller? Anställer ni? :)

10. Air France/KLM

Svenska semestervillkor och säkert en anställning om du så önskar. Skulle kunna stoppa in dig på hundra ställen hos oss... tveksamt om du är så sugen dock... vill du börja på claims i Paris? :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!