KLM erbjudande Linköping-Amsterdam

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av fcl, 27 November 2011.

1. fcl

fcl Medlem

Jag hittade en banner på Linköping "City" Airports hemsida:

LPI-AMS 1190 SEK inkl. skatter. Denna tror jag är ny eftersom jag tittat på denna banner tidigare då normalpris för billigaste biljetten är ca 1888 SEK inkl. skatter.

Dock kan jag inte boka detta erbjudande så jag hoppas det är så nytt att det inte är aktiverat ännu. Sedan är det nog inte många mil/kr men i vart fall 2 segment :).

2. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan inte heller hitta biljetter till det priset, men det är ju alltid uppskattat när de sänker istället för höjer. Garanterat 25% intjäning men som sagt två segment.

3. fcl

fcl Medlem

Nu finns inte detta erbjudande men däremot London, Rom, Basel, Frankfurt, Budapest för ca 1440 SEK.

Jag har fått upp i vart fall LPI-LHR till detta pris. Men Amsterdam är fortfarande dyrare.

4. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Antar att det har med de nederländska skatterna att göra. Sträckan LPI-AMS är sällan billigare än LPI-AMS-TXL/CDG/PRG etc.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!